Odnieś sukces na Warszawskim Salonie Jachtowym
Warszawski Salon Jachtowy to biznesowe spotkanie miłośników jachtów i sportów wodnych z producentami i dystrybutorami jachtów żaglowych i motorowych, łodzi sportowych, kajaków, rowerów i skuterów wodnych, łodzi wędkarskich, house-boatów, pontonów, sprzętu asekuracyjnego i ratowniczego, przyczep podłodziowych i lawet, a także odzieży żeglarskiej, elektroniki i nawigacji. Kolejna edycja wystawy zostanie rozwinięta o profesjonalnie przygotowany segment B2B. Specjalnie dla branży uruchamiamy dodatkowy dzień targów. Będzie to pierwszy dzień wystawy, niedostępny dla ogółu zwiedzających – dzień biznesowo-kontraktacyjny.
Targi to przede wszystkim platforma handlu i promocji. Ostatnia odsłona Warszawskiego Salonu Jachtowego po raz kolejny potwierdziła swój potencjał dla rozwoju poszczególnych biznesów, jak i całego rynku. Ogromna przestrzeń wystawiennicza, szerokie ciągi komunikacyjne, a także znakomita lokalizacja Centrum Targowo-Kongresowego Ptak Warsaw Expo tworzą warunki pracy pierwszej wody dla wystawców. Znakomity dojazd z centrum Warszawy, położenie niedaleko od lotniska oraz tysiące miejsc parkingowych pozwala na swobodne dotarcie na miejsce Twoich klientów.
Targi to doskonałe miejsce do zaproszenia bazy swoich potencjalnych klientów i zaprezentowania im swoich produktów. To jedna z nielicznych okazji, gdy w tak krótkim czasie można spotkać się z tak wieloma klientami.
Przybyli na kolejną edycję targów jachtów oraz sportów wodnych goście z pewnością docenią możliwość zapoznania się z pełną specyfikacją interesującej ich jednostki czy osprzętu, jak również możliwość jego przetestowania. Ogromna przestrzeń przeznaczona na organizację wydarzenia pozwala wystawcom na nieograniczone możliwości prezentacji swojej oferty.
Odpowiednie zadbanie o wrażenia wizualne i estetykę stoiska, a także skuteczną komunikację, przede wszystkim przed rozpoczęciem eventu, z pewnością skieruje większą uwagę uczestników wydarzenia na Twoją ofertę. Dzięki zastosowaniu poniższych wskazówek, wzmocnisz swój udział w targach, a także oszczędzisz wiele stresu i pieniędzy w trakcie organizacji stoiska.
Przed udziałem w targach przemyśl koncepcję swojego stoiska. Zastanów się jakie maszyny są dla Ciebie najważniejsze – to pozwoli w pełni wykorzystać powierzchnię i rozplanować wyposażenie stoiska.
Gdy już będziesz miał plan, czas przejść do wyposażenia stoiska. Jego najważniejsze elementy to:
Branding – pierwszym elementem, jakiego odwiedzający szukają na stoisku to logo bądź nazwa firmy. Z wykorzystaniem banerów bądź – dla wzmocnienia efektu – ekranu LED, na którym wyświetlisz swoje flagowe jachty, produkty lub usługi.
Oświetlenie – jeden z najważniejszych elementów stoiska, który pozwoli Ci w pełni wyeksponować Ci najnowsze artykuły. Inteligentna gra świateł zdecydowanie podniesie atrakcyjność Twojego stoiska i produktu.
Podłoga – uzupełnia i podkreśla estetykę Twojego stoiska, o czym możemy przekonać się we wszystkich ośrodkach targowych na Świecie. Dlatego też pokrycie powierzchni stoiska jest w Ptak Warsaw Expo obowiązkowe.
Przyłącze prądu – wyobraź sobie, że zaraz zdobędziesz nowego klienta, ale on musi pilnie skorzystać ze swojego telefonu, który się rozładował. Oczywiście, oferujesz mu skorzystanie z ładowarki, ale… nie masz przyłącza na stoisku. Więc, na pytanie czy prąd na stoisku jest istotny, odpowiadamy – oczywiście!
Miejsce do spotkań – targi to dziesiątki tysięcy osób i setki atrakcji, które generują spory hałas. Planując stoisko pamiętaj o eleganckim i dobrze wyposażonym miejscu, do którego zaprosisz potencjalnych kontrahentów, aby dobić interesu.
Powyższe kilka rad z pewnością pomoże Twojej firmie w osiągnięciu sukcesu na targach. Jeśli masz pytania i szukasz pomysłu na realizację swojego stoiska przejrzyj nasz katalog i skontaktuj się z nami – razem stworzymy coś wyjątkowego!
Atrakcje i aktywność
Stoisko musi posiadać wartość merytoryczną, ale żeby ją zaprezentować trzeba skutecznie zgromadzić na nim odwiedzających. Kluczowe będą w tym przede wszystkim atrakcje, które przygotujesz. Ambasador Twojej marki prezentujący produkty, możliwość aktywnego testowania czy nagrody dla uczestników targów to tylko niektóre pomysły, które pomogą wyróżnić Twoje stoisko.
Nie zapominaj także o rzetelnym kapitale ludzkim podczas targów. Eksperci, którzy wyjdą do klienta i w przystępny sposób zainteresują go ofertą będą o wiele skuteczniejsi, niż jeden pracownik schowany w głębi ekspozycji.
Przygotowanie nowości to świetny pomysł na zaangażowanie i ściągnięcie obecnych klientów na stoisko. Z doświadczenia wiemy, że wszystkie nowości i premiery interesują odwiedzających najbardziej. To doskonała okazja na odświeżenie relacji biznesowych z aktualnymi partnerami i pogłębienie współpracy.
Komunikacja
Wszystkie powyższe elementy składają się na ten najważniejszy – odpowiednią komunikację dotyczącą obecności na targach. Jako organizator zapewniamy tysiące odwiedzających i oferujemy szeroką gamę współpracy marketingowej przed rozpoczęciem targów z wykorzystaniem naszych kanałów. To, czego potrzebujemy, aby Was wesprzeć to zapowiedzi atrakcji.
Targi to także dobre miejsce do zaproszenia bazy swoich potencjalnych klientów i prezentacja im produktów face-to-face. To jedna z nielicznych okazji, gdy w tak krótkim czasie można spotkać się z tak wieloma klientami. Podczas targów jachtów oraz sportów wodnych wystawcy mogą skorzystać z dodatkowego programu Hosted Buyers. To skuteczna inicjatywa mająca na celu znalezienie nowych partnerów biznesowych i rozwój firm za granicami kraju.
Wspólny sukces
Udane targi dla naszych wystawców to dla nas poczucie dobrze wykonanej pracy. Wierzymy, że ten artykuł będzie dla Was przydatny i pozwoli zarówno wystawcom, jak i odwiedzającym uzyskanie możliwie najwięcej korzyści z udziału w Warszawskim Salonie Jachtowym. Na każdym z powyższych etapów zapewniamy oczywiście niezbędne wsparcie merytoryczne, a więcej szczegółów znajduje się w naszej zakładce „dla wystawców”.